菜單

2/06/2018

כנסיית האל הכול יכול – פירושים לאמירה התשע עשרה



כנסיית האל הכול יכול – פירושים לאמירה התשע עשרה


נדמה שבדמיונם של בני האדםאלוהים מאוד נשגב ובלתי נתפס. נדמה שאלוהים לא שוכן בקרב בני האדם, כאילו הוא מביט בבני האדם מלמעלה, משום שהוא כל כך נשגב. אולם אלוהים מפר את התפיסות של בני האדם, ומסלק וקובר את התפיסות האלה בתוך "קברים" שבהם הן יהפכו לאפר. גישתו של אלוהים כלפי תפיסותיהם של בני האדם דומה לגישתו כלפי בני אדם מתים, והוא מגדיר אותם כרצונו. נדמה שאין תגובות מתפיסות. על כן, מבריאת העולם ועד היום, אלוהים עושה את עבודתו והוא מעולם לא עצר. משום הבשר והדם, השטן משחית את בני האדם, ומשום פעולותיו של השטן על פני האדמה, בני האדם מפתחים תפיסות שונות במהלך חוויותיהם. זו נקראת "היווצרות טבעית". שלב העבודה הזה הוא החלק האחרון של עבודתו של אלוהים על פני האדמה, ולכן שיטת עבודתו של אלוהים הגיעה לשיאה, והוא מעצים את הכשרתו את בני האדם כדי שהוא יוכל להשלים אותם בעבודתו הסופית, וכדי שרצון האל יסופק סוף-כל-סוף. בעבר, היו רק הנאורות וההארה של רוח הקודש בקרב בני האדם, אך אלוהים עצמו לא אמר אף מילה. כשאלוהים דיבר בקולו שלו, כולם הזדעזעו, וכיום, דבריו אפילו יותר מבלבלים. אפילו קשה יותר לפרש את משמעות דבריו, ונדמה שבני האדם מוכים בסנוורים, משום שמחצית מדבריו באה בין מירכאות. "כשאני מדבר, האדם מקשיב לקולי בריתוק, אך כשאני מפסיק לדבר, הוא ממשיך שוב ב'עסקים' שלו." יש בקטע הזה מילה במירכאות. ככל שדברי האל מצחיקים יותר, כך הם יכולים יותר למשוך את בני האדם לקרוא אותם. היבט אחד הוא שבני האדם מסוגלים לקבל את טיפולו של אלוהים כשהם רגועים. ההיבט העיקרי הוא למנוע מבני האדם להתייאש או להתאכזב משום שהם לא מבינים את דברי האל. זו טקטיקה במלחמתו של אלוהים בשטן. רק כך יוכלו בני האדם להתעניין בדברי האל ועדיין לשים אליהם לב אפילו כשהם מבולבלים. אולם יש גם קסם רב בכל המילים שאינן מוקפות במירכאות, ולכן קל יותר להבחין בהן ובני האדם אוהבים את דברי האל אפילו יותר, מה שמאפשר להם לחוש במתיקות של דברי האל בלבם שלהם. מאחר שדברי האל מגיעים במבחר צורות ומאחר שהם עשירים ומגוונים, ומפני שאין חזרה על אותם שמות עצם לאורך דבריו הרבים של אלוהים, במשמעותם השלישית, כל בני האדם מאמינים שאלוהים תמיד חדש ולעולם לא ישן. לדוגמה: "אני לא דורש מהאדם להיות צרכן בלבד, אלא שאני דורש ממנו להפוך אותו ליצרן המסוגל להביס את השטן." המילים "צרכן" ו"יצרן" במשפט הזה נושאות משמעות דומה למילים מסוימות שדוברו בעבר, אך אלוהים לא נוקשה. הוא דווקא דואג לכך שהאדם יהיה מודע לרעננות שלו, כדי שהוא יצור בלבו את אהבתו של אלוהים. ההומור בדיבור של אלוהים מכיל את השיפוט שלו ואת הדרישות שהוא מציב לאדם. מכיוון שיש לכל דברי האל מטרות ומשמעות, ההומור שלו לא נועד סתם להקל את האווירה או כדי לגרום לבני האדם להתפרץ בצחוק, ולא נועד פשוט להרפות את השרירים שלהם. במקום זאת, ההומור של אלוהים נועד לשחרר את האדם מחמשת אלפי שנות עבדות ולהבטיח שהם לא יהיו שוב עבדים, כדי שהם יוכלו לקבל טוב יותר את דברי האל. השיטה של אלוהים היא "הסוד הוא לשתות את התרופה עם קצת סוכר". הוא לא מאלץ את בני האדם לשתות תרופה מרה. יש מרירות בתוך המתיקות, אך יש גם מתיקות בתוך המרירות.

"כשנצנוץ קלוש של אור מתחיל להופיע ממזרח, כל בני האדם בתבל מפנים את תשומת לבם לאור ממזרח לזמן מה. האנושות כבר אינה שקועה בתרדמה, והיא הולכת להתבונן במקור האור המזרחי, אך משום מגבלות הכוח האנושי, איש לא יכול לראות מה מקור האור." החוגים הדתיים והלא מאמינים חווים כולם את התגובה הזו. ברגע שבו אורו של אלוהים מאיר, לבם של כולם משתנה בהדרגה, והם מתחילים לגלות בלא יודעין שהחיים חסרי משמעות, ושאין ערך לחיים האנושיים. בני האדם לא מחפשים עתיד, לא חושבים למען יום המחר או דואגים מיום המחר, אלא נאחזים ברעיון שעליהם לאכול ולשתות יותר כל עוד הם עדיין "צעירים", שהכל יהיה שווה זאת, ושדבר לא יהיה לשווא כשיבוא היום האחרון. האדם לא מעוניין כלל להחיל סדר על העולם. "השטן" גנב את המרץ של אהבת האנושות לעולם, אך איש לא יודע מה השורש לכך, ובני האדם יכולים רק להתרוצץ הלוך ושוב ולדווח על כך איש לרעהו, משום שיומו של אלוהים עדיין לא בא. יום יבוא וכולם יראו את התשובות לכל התעלומות הבלתי נתפסות. זו המשמעות האמיתית של דברי האל ש"כשהתבל כולו תהיה מוארת, האדם יתעורר משנתו ומחלומו, ורק אז הוא יבין שיומי בא אל העולם אט-אט." בבוא הרגע הזה, כל בני האדם ששייכים לאלוהים יהיו כמו עלים ירוקים שמחכים "בציפייה להקדיש לי את חלקם האישי כשאהיה על פני האדמה." על כן, רבים מבני עמו של אלוהים בסין בכל זאת חוזרים לסורם אחרי שאלוהים מבטא את קולו, ולכן אלוהים אומר "אך מכיוון שאין להם כל יכולת לשנות את המצב הנתון, הם יכולים רק לחכות עד שאכריז את פסק הדין." עדיין יהיו ביניהם כאלה שיסולקו – לא כולם יישארו ללא שינוי. אלא שבני האדם יכולים לעמוד ברף רק אחרי שהם עוברים מבחנים, ואז הם יקבלו "תעודות איכות". אחרת, הם כולם יהפכו לאשפה בערימת הפסולת. אלוהים מצביע ללא-הרף על מצבו האמיתי של האדם, ולכן האדם חש יותר ויותר במסתוריות של אלוהים. "אילו הוא לא היה אלוהים, מי היה מסוגל להכיר טוב כל כך את המצב האמיתי שלנו?" אולם משום חולשתם של בני האדם, "בלבם של בני האדם, אני לא לגמרי למעלה ולא לגמרי למטה. עבור בני האדם, קיומי או חוסר קיומי הוא עניין של שוויון נפש, כאילו חיי האדם לא יהיו אפילו יותר בודדים אם אני לא קיים." האין זה בדיוק המצב של כל בני האדם שהכי מתאים למציאות? מבחינת האדם, אלוהים קיים כשהאדם מחפש אותו, והוא לא קיים כשהאדם לא מחפש אותו. במילים אחרות, אלוהים קיים בלבו של האדם מיד שהוא זקוק לעזרתו, אך כשהוא כבר לא זקוק לאלוהים, הוא כבר לא קיים. זה מה שנמצא בלבם של בני האדם. במציאות, כל בני האדם על פני האדמה חושבים כך, לרבות כל האתאיסטים שהרושם שלהם מאלוהים גם הוא מעורפל ומופשט.

"לפיכך, ההרים הופכים לגבולות בין אומות על פני הקרקע, המים הופכים למחסומים המפרידים בני אדם בין הארצות, והאוויר הופך לדבר שזורם מאדם לאדם במרחבים שעל פני האדמה." זו הייתה העבודה שאלוהים עשה במהלך בריאת העולם. האמירה הזו כאן מבלבלת את בני האדם: האם ייתכן שאלוהים רוצה לברוא עולם נוסף? נכון לומר את הדברים הבאים: בכל פעם שאלוהים מדבר, דבריו מכילים בריאה, ניהול והשמדה של העולם. העניין הוא שלפעמים הדברים ברורים ולפעמים הם יכולים להשתמע לשתי פנים. כל ניהולו של אלוהים מתגלם בדבריו. הבעיה היחידה היא שבני האדם לא יכולים להבחין בהם. ברכתו של אלוהים את בני האדם מעצימה את אמונתם פי מאה. כלפי חוץ, נדמה שאלוהים מבטיח לבני האדם הבטחה, אך באופן מהותי, זהו סרגל למדידת דרישותיו של אלוהים מבני האדם במלכותו. הוא ישמור את בני האדם שיישמעו לו, ובני האדם שלא יישמעו לו ייבלעו באסון שיומט משמיים. "הרעם המרעים ברקיע מכה את האדם ארצה; ההרים הגבוהים קוברים את האדם בקריסתם; בהמות הבר טורפות אותו ברעב; והאוקיינוסים הגואים סוגרים עליו. כשהאנושות תיאבק בינה לבין עצמה במלחמת אחים, כל בני האדם ימיטו על עצמם אסונות הנובעים מקרב בני האדם. המלכות מתפשטת בקרב בני האדם, היא מתגבשת בקרב בני האדם, היא קמה בקרב האנושות – אין אף כוח בעולם שיכול להשמיד את מלכותי." זה ה"יחס [ה]מיוחד" שיסופק לכל בני האדם שלא עומדים ברף, שלא יזכו בישועה ויגיעו לאחר מכן למלכותו של אלוהים. ככל שאלוהים אומר יותר דברים כמו "תחת ההכוונה של אורי, תיחלצו לבטח מאחיזת החנק של כוחות החושך. לבטח לא תאבדו את האור המכוון אתכם בחשכה," כך בני האדם נעשים מודעים יותר לכבודם, וכך יש להם יותר אמונה לחפש חיים חדשים. אלוהים מספק לבני האדם כל דבר שהם מבקשים. ברגע שאלוהים חושף אותם במידה מסוימת, הוא משנה את סגנון הדיבור שלו ומשתמש בנימה של ברכה כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. הצבת דרישות מהאדם באופן הזה משיגה תוצאות מעשיות יותר. משום שבני האדם מוכנים כולם לדבר על עסקים עם עמיתיהם – הם כולם מומחים בעסקים – זה בדיוק הדבר שאלוהים מתמקד בו כשהוא אומר זאת. אם כן, מהי "ארץ סינים"? כוונתו של אלוהים כאן היא לא למלכות על פני הארץ שאותה השחית השטן, אלא דווקא לאספת כל המלאכים שנבעו מאלוהים. המילים "נחושים ויציבים" מרמזות שהמלאכים יסתערו ויפרקו את כל כוחותיו של השטן כדי שניתן יהיה לייסד את ארץ סינים בתבל כולה. אם כן, המשמעות האמיתית של ארץ סינים היא התאספות של כל המלאכים על פני האדמה. כאן ההתייחסות היא למלאכים שעל פני האדמה. על כן, המלכות שתתקיים לאחר מכן על פני האדמה תיקרא "ארץ סינים", ולא "המלכות". אין משמעות אמיתית ל"מלכות" על פני האדמה, והיא "ארץ סינים" במהותה. על כן, רק על ידי קישורה למשמעות של ארץ סינים, אפשר להבין את המשמעות האמיתית של המילים "לבטח תאירו את כל קצווי התבל בכבודי." הדבר מדגים את קביעת דירוגם של כל בני האדם על פני האדמה בעתיד. אנשי סינים יהיו כולם מלכים שימשלו על כל בני האדם על פני האדמה לאחר שהם יסבלו ייסורים. כל בני האדם על פני האדמה יתפקדו כשורה משום ניהולם של אנשי סינים. זה בסך הכל שרטוט כללי של המצב. כל בני האדם יישארו בתוך מלכותו של אלוהים, כלומר הם יישארו בתוך ארץ סינים. בני האדם על פני האדמה יהיו מסוגלים לתקשר עם המלאכים. על כן, השמיים והארץ יהיו מחוברים, או במילים אחרות, כל בני האדם על פני האדמה יישמעו לאלוהים ויאהבו אותו כמו שאוהבים אותו המלאכים בשמיים. באותה עת, אלוהים יופיע בגלוי בפני כל בני האדם על פני האדמה ויאפשר להם לראות את פניו האמיתיים בעיניהם הבלתי מזוינות, והוא יופיע בפני כל בני האדם בכל עת.


לעיון נוסף

כנסיית האל הכול יכול — ישועת הממלכה


הברק ממזרח – אור הישועה

2/05/2018

מזמור דברי אלוהים | הניהול הגלוי של אלוהים ברחבי העולם

כנסיית האל הכול יכול – מזמור דברי אלוהים | הניהול הגלוי של אלוהים ברחבי העולם


כאשר כל האומות והעמים ישובו בפני כס המלכות של אלוהים,
אלוהים יעניק לעולם האנושי את כל שפע השמיים,
כדי שיתמלא בשפע שאין שני לו בזכות אלוהים,
בשפע שאין שני לו בזכות אלוהים.
את כל הכוכבים, השמש והירח שבשמיים,
אלוהים יחדש, הוא יחדש.
הרקיע לא עוד יהיה כפי שהיה פעם.
כל הדברים על פני האדמה יתחדשו.
כולם יושלמו דרך דברי אלוהים.
אלוהים יחדש את כולם בעזרת דבריו.

2/04/2018

שירי הלל 'חיינו אינם לשווא' גלה את משמעות החיים (סרטון מוסיקלי)


כנסיית האל הכול יכול – שירי הלל 'חיינו אינם לשווא' גלה את משמעות החיים (סרטון מוסיקלי)


היום אנו פוגשים את אלוהים, וחווים את עבודתו.
הכרנו את אלוהים כבשר ודם, מעשי וממשי.
ראינו את עבודתו, נאדרת ופלאית.
כל יום בחיינו אינו לשווא.
אנחנו מאשרים שהמשיח הוא האמת והחיים!
משתפסנו ואימצנו את התעלומה הזאת,
אנו בדרך הזוהרת ביותר אל החיים.
כבר איננו מחפשים. הכול ברור לנו.
אלוהים, נאהב אותך תמיד ללא חרטות.
מצאנו את האמת, את חיי הנצח שבהם נזכה.
חיינו אינם לשווא. הם אינם לשווא.
חיינו אינם לשווא. חיינו אינם לשווא.

2/03/2018

קול הגאולה | נגינת גיטרה 'אלוהים מוקיר את אלה שמקשיבים ומצייתים לו'




כנסיית האל הכול יכול – קול הגאולה | נגינת גיטרה 'אלוהים מוקיר את אלה שמקשיבים ומצייתים לו'


לאלוהים לא משנה אם אדם הוא צנוע או דגול.

כל עוד אדם נשמע לאלוהים,
מציית לכל הדברים שאלוהים מצווה ומפקיד בידיו,
מסוגל לשתף פעולה עם עבודתו של אלוהים, עם תוכניתו של אלוהים ורצונו,
כדי שרצונו של אלוהים ותוכניתו יתקדמו ללא מפרע,
מעשיו יהיו ראויים, ראויים לזיכרון אלוהים,
וראויים לקבלה, לקבלת ברכתו של אלוהים.
אלוהים מוקיר אנשים כאלה, ומעריך את מעשיהם,
את לבם ואת אהבתם כלפיו.
זוהי גישתו של אלוהים.


מתוך 'המשך של הדבר מופיע בבשר'

הברק ממזרח, כנסיית האל הכול יכול נוסדה בעקבות הופעתו ועבודתו של האל הכול יכול, הביאה השנייה של ישוע אדוננוהמשיח של אחרית הימים. החברים בכנסייה הם אלה המקבלים את עבודתו של האל הכול יכול באחרית הימים, והנכבשים וניצלים באמצעות דבריו. האל הכול יכול ייסד את הכנסייה לבדו והוא שמנהיג אותה כרועה. היא במפורש לא נוסדה על ידי אדם. המשיח הוא האמת, הדרך והחיים. צאנו של אלוהים שומעות בקולו של אלוהים. כל עוד תקראו את דברי האל הכול יכול, תבינו שאלוהים אכן הופיע.

2/02/2018

כנסיית האל הכול יכול – פירושים לאמירה השמונה עשרה


כנסיית האל הכול יכול – פירושים לאמירה השמונה עשרה



כל דברי האל מכילים חלק מטבעו. אי-אפשר לבטא את טבעו במילים באופן מלא, ולכן זה מוכיח כמה עושר יש בו. אחרי הכל, מה שבני האדם יכולים לראות ולמשש הוא מוגבל, וכך גם יכולתם של בני האדם. על אף שדברי האל ברורים, בני האדם לא מסוגלים להבין לגמרי. ממש כמו המילים האלה: "לאורו של ברק, כל בעל חיים מתגלה בדמותו האמיתית. בדומה לכך, תחת אורי, בני האנוש השיבו לעצמם את הקדושה שפעם הייתה להם. הו, העולם המושחת של העבר סוף-סוף קרס אל המים המזוהמים, טבע בהם, והתמוסס לכדי בוץ!" כל דברי האל כוללים את הווייתו, ואפילו שכל בני האדם מודעים למילים האלה, הם מעולם לא ידעו את פירושן. בעיני אלוהים, כל מי שמתנגד לו הוא אויבו, כלומר מי ששייך לרוחות רעות הוא חיה. מכך אפשר לראות את מצב הכנסייה בפועל. מבלי לעבור את ההטפה או המטת הייסורים של בני האדם, מבלי לעבור את הסילוק הישיר של בני האדם או חלק מהשיטות האנושיות, ומבלי שבני האדם מצביעים על כך, כל בני האדם בוחנים את עצמם תחת הארתם של דברי האל ורואים בבירור מנקודת המבט של "מיקרוסקופ" כמה חולי יש בהם באמת. בדברי האל, כל סוג של רוח מסווג והצורה המקורית של כל רוח נחשפת. רוחות המלאכים זכו ליותר ויותר הארה ונאורות, ולכן אמירתו של אלוהים שהם "השיבו לעצמם את הקדושה שפעם הייתה להם" מבוססת על התוצאות הסופיות שאלוהים משיג. כמובן, לא ניתן להשיג אותן באופן מלא כרגע – זה רק ניסיון מוקדם. רצונו של אלוהים ניבט בכך והוא מוכיח שבני אדם רבים ייפלו בדברי האל ויובסו בתהליך שבו כל בני האדם הופכים בהדרגה לקדושים. המילים "התמוסס לכדי בוץ" שמופיעות כאן לא סותרות את העובדה שאלוהים ישמיד את העולם באש, והמילה "ברק" מתייחסת לחרון אפו של אלוהים. כשאלוהים יפלוט את חרון אפו הרב, העולם כולו יחווה אסונות מסוגים שונים כתוצאה מכך, כגון התפרצות של הר געש. בעמידה מעל כיפת הרקיע, אפשר לראות שעל פני האדמה, אסונות מסוגים שונים סוגרים על כל האנושות, יום אחר יום. במבט מלמעלה, פני האדמה הם כמו מגוון התרחשויות לפני רעידת אדמה. מים בוערים ממהרים לכל עבר, לבה זורמת בכל מקום, ההרים זזים ואור קר מנצנץ בכל פינה. העולם כולו שוקע באש. כך הדבר נראה כשאלוהים פולט את חרון אפו, וזו עת המשפט שלו. כל מי שעשוי בשר ודם לא יוכל להימלט. לפיכך, לא יהיה צורך במלחמות בין מדינות וסכסוכים בין בני אדם כדי להחריב את העולם כולו, אך הוא "ייהנה ביודעין"" מהידיים המלטפות של הייסורים שאלוהים ממיט. איש לא יהיה מסוגל להימלט מכך, וכולם יעברו זאת בזה אחר זה. לאחר מכן, התבל כולה תנצנץ שוב באור קדוש, והאנושות כולה תפתח שוב בחיים חדשים. ואלוהים ינוח מעל התבל כולה ויברך את האנושות כולה מדי יום. השמיים לא יהיו שוממים באופן בלתי נסבל, אלא ישיבו לעצמם את החיוניות שלא הייתה להם מאז בריאת העולם, ו"היום השישי" יהיה העת שבו אלוהים יפתח בחיים חדשים. אלוהים והאדם יגיעו אל המנוחה והנחלה, והתבל כולה כבר לא תהיה עכורה או מטונפת, אלא תזכה בחידוש. זו הסיבה לכך שאלוהים אמר, "הארץ כבר לא דוממת ושקטה, והשמיים כבר לא שוממים ועצובים." במלכות השמיים, מעולם לא היו רשעות או רגשות אנושיים, או אף טבע מושחת של האנושות, משום שהפרעתו של השטן לא נוכחת. כל בני האדם מסוגלים להבין את דברי האל, והחיים בשמיים מלאים באושר. כל מי שנמצא בשמיים ניחן בחוכמה ובכבוד של אלוהים. משום ההבדלים בין השמיים והארץ, אלוהים לא קורא לאזרחי השמיים "בני אדם", אלא "רוחות". שני המונחים האלה נושאים הבדלים מהותיים, וכעת השטן השחית את כל אלה המכונים "בני אדם", אך לא את "הרוחות". בסופו של דבר, אלוהים ישנה את כל בני האדם על פני האדמה כדי שיהיו להם התכונות של הרוחות שבשמיים, והם כבר לא יעברו את ההפרעה של השטן. זו המשמעות האמיתית של המילים "הארץ במצבה הקדמוני שייכת לשמיים, והשמיים מאוחדים עם הארץ." "הארץ במצבה הקדמוני שייכת לשמיים, והשמיים מאוחדים עם הארץ. האדם הוא החוט המאחד את השמיים והארץ, והודות לקדושתו והודות להתחדשותו, השמיים כבר לא נסתרים מהארץ, והארץ כבר לא שותקת כלפי השמיים." הדבר נאמר בהתייחסות לבני אדם שיש להם רוח של מלאך, וזה יהיה הזמן שבו המלאכים יוכלו להתקיים שוב בשלום לצד בני האדם ולזכות שוב במצבם המקורי, וזה יהיה הזמן שבו כבר לא תהיה הפרדה בין שני המישורים של השמיים והארץ משום הבשר והדם. המלאכים על פני האדמה יהיו מסוגלים לתקשר עם המלאכים בשמיים, בני האדם על פני האדמה יכירו את תעלומות השמיים, והמלאכים בשמיים יכירו את סודות העולם האנושי. השמיים והארץ יתאחדו ללא כל מרחק ביניהם. זה היופי של התממשות המלכות. זה מה שאלוהים רוצה להגשים, וזה גם דבר שכל בני האנוש והרוחות כמהים אליו. אולם בני האדם מהעולם הרוחני לא יודעים על כך דבר. הם פשוט מחכים שישוע המושיע על ענן לבן ייקח את נשמתם ויותיר מאחור את ה"אשפה" בכל מקום על פני האדמה (המילה "אשפה" מתייחסת לגוויות). האין זו תפיסתם של כל בני האנוש? זו הסיבה לכך שאלוהים אמר, "העולם הדתי – איך ייתכן שסמכותי על פני האדמה לא תשמיד אותו?" משום השלמת בני עמו של אלוהים על פני האדמה, העולם הדתי יעבור הפיכה. זו המשמעות האמיתית של ה"סמכות" שאלוהים דיבר עליה. אלוהים אמר: "האם יש בני אדם כלשהם שממיטים חרפה על שמי ביומי? כל בני האנוש שולחים אליי את מבטם המעריץ, ובלבם הם קוראים לי בסתר." זה מה שהוא אמר על ההשלכות של השמדת העולם הדתי, שכולו ישתחווה בפני כס מלכותו של אלוהים משום דבריו ולא ימתין עוד לירידת הענן הלבן או יביט ברקיע, אלא ייכבש בפני כס מלכותו של אלוהים. לפיכך, "בלבם הם קוראים לי בסתר" – זו התוצאה של העולם הרוחני שאלוהים יכבוש את כולו, ורק זה נקרא כול יכולתו של אלוהים – הפלת בני האדם הדתיים, המרדניים באנושות, אפיים ארצה, כדי שהם לעולם לא ישובו לדבוק באומות שלהם, אלא יכירו את אלוהים.

2/01/2018

כנסיית האל הכול יכול - Almighty God’s Utterance | כיצד להכיר את המציאות

כנסיית האל הכול יכול – Almighty God’s Utterance | כיצד להכיר את המציאות


האל הכול יכול אומר, "אלוהים הוא האל של המציאות: כל עבודתו אמיתית, כל הדברים שהוא אומר אמיתיים, וכל האמיתות שהוא מביע הן אמיתיות. כל מה שהוא לא דבריו הוא ריקני, חסר קיום ובלתי יציב. כיום, רוח הקודש עתידה לכוון את בני האדם אל דברי האל. אם בני האדם רוצים לעסוק בהיווכחות במציאות, עליהם לחפש את המציאות ולהכיר את המציאות, ואחר כך עליהם לחוות את המציאות ולהביא את המציאות לביטוי בחייהם. ככל שבני אדם מכירים יותר את המציאות, כך הם יותר מסוגלים להבחין אם דברי הזולת אמיתיים; ככל שבני אדם מכירים יותר את המציאות, כך יש להם פחות תפיסות; ככל שבני אדם חווים יותר את המציאות, וככל שהם מכירים יותר את מעשיו של אלוהים שבמציאות, כך קל להם יותר לנטוש את טבעם השטני המושחת; ככל שיש לבני אדם מציאות רבה יותר, כך הם מכירים את אלוהים יותר טוב, וכך הם מתעבים יותר את הבשר והדם ואוהבים יותר את האמת; וככל שיש לבני אדם מציאות רבה יותר, כך הם מתקרבים יותר לרף דרישותיו של אלוהים."